Άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών από την Αντιδημαρχία Πρασίνου 520 εκκρεμή αιτήματα ικανοποιήθηκαν τον Ιανουάριο

Views: 1

Σε 520 εκκρεμή από το 2023 (Σεπτέμβριος έως Δεκέμβριος) αιτήματα δημοτών, όπως αυτά διατυπώθηκαν και υποβλήθηκαν είτε τηλεφωνικά και εγγράφως (490 αιτήματα) είτε μέσω της πλατφόρμας Novoville (30 αιτήματα) ανταποκρίθηκε τον  μήνα Ιανουάριο η  Αντιδημαρχία Περιβάλλοντος & Πρασίνου του Δήμου Κατερίνης. Τα αιτήματα αφορούσαν κυρίως καθαρισμό και απομάκρυνση κλαδιών και σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Κώστα Τσιουκάνη: «σταδιακά από τις 02 Ιανουαρίου έως σήμερα ικανοποιήθηκαν όλα». 

Παράλληλα, ένα εκτεταμένο πρόγραμμα δράσεων με σκοπό τη συμβολή στη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών, καθώς και την αειφορική διαχείριση του αστικού και περιαστικού πρασίνου τόσο στην Κατερίνη όσο και στην περιφέρεια της πόλης, υλοποιείται καθημερινά από συνεργεία της αντιδημαρχίας. 

Συγκεκριμένα, την τρέχουσα εβδομάδα, προχώρησαν σε κάθε απαραίτητη παρέμβαση συντήρησης πρασίνου σε πάρκα, πλατείες και κοινόχρηστους χώρους ως εξής: 

Νησίδες στην Παραλία & Παραλία – Ολυμπιακή Ακτή, παρκάκι οδού Σαλαμίνος, Πέλεκας – Άγιος Νήφωνας, παιδική χαρά στη συμβολή των οδών Αταλάντος & Αχαιών, παρκάκι στην οδό Αθανασίου Αστερίου, παιδική χαρά στη συμβολή των οδών Λουκιανού & Μαντζαροπούλου, περιοχή Αστυνομικής Διεύθυνσης. 

«Βελτιώνουμε την καθημερινότητα. Συμβάλλουμε παρά το όχι επαρκές προσωπικό (μόλις 9 υπάλληλοι για το σύνολο των εργασιών στην υπηρεσία μας), στην άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών. Φροντίζουμε για την αποτελεσματική διαχείριση του αστικού και περιαστικού πρασίνου» τονίζει σε δήλωσή του, ο αντιδήμαρχος Πρασίνου, Κώστας Τσιουκάνης. 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι, οι δημότες για αιτήματα που αφορούν κλαδεύσεις και αποκομιδή κλαδιών μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 2351 350581 & 584 ή να τα διατυπώνουν μέσω της πλατφόρμας novoville.